Overblog Follow this blog
Edit post Administration Create my blog
catie-kida-and-co

catie-kida-and-co

Problem solver. Communicator. Entrepreneur. Web scholar. Internet fanatic. Bacon maven. Tv buff. Thinker.

Akumulatora uzbūve

Akumulatora uzbūve

Automobiļu akumulators ir uzlādējama baterija, kas piegādā elektroenerģiju automašīnai. Tradicionāli, to sauc par SLI, lai uzsāktu, apgaismotu, aizdedzinātu, un tās galvenais mērķis ir, lai iedarbinātu dzinēju. Kad motors darbojas, jaudu automašīnai piegādā ģeneratora. Raksturīgi, sākot izlādējas mazāk nekā trīs procentus no akumulatora jaudas. VDI baterijas ir paredzētas, lai atbrīvotu augstu strāvas daudzumu, ko mēra ampēros, un tad ātri uzlādētos. Tie nav paredzēti dziļi budžeta izpildes apstiprināšanu, un pilnīga izlāde var samazināt akumulatora kalpošanas laiku. Ja kalpošanas laiks iet uz beigām iesaku paskatīties trodo.lv, vai nav pieejams kāds janāks un labāks modelis.

Kā arī dzinēja iedarbināšanas SLI akumulators piegādā papildu jaudu, kas vajadzīga, kad transportlīdzekļa elektriskās prasības pārsniedz piedāvājumu no maksas iekasēšanas sistēmā. Tas ir arī stabilizators, izlīdzinātos potenciāli bojāt sprieguma tapas. Kamēr motors darbojas, lielākā daļa jaudas tiek nodrošināta ar ģeneratoru, kas ietver sprieguma regulatoru, lai saglabātu izejas starp 13.5 un 14.5 V. 

Share this post

Repost 0

Comment on this post