Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
catie-kida-and-co

Problem solver. Communicator. Entrepreneur. Web scholar. Internet fanatic. Bacon maven. Tv buff. Thinker.

Automobīļu maskēsanās

Automobīļu maskēsanās

Tas ir tāpēc, ka konkurenti var sākt plānot pretuzbrukumu, lai transportlīdzeklis ir gatavs pārdošanai, un patērētāji var atlikt iegādi transportlīdzekļa šodien, un gaidīt, kamēr jaunāks modelis ir pieejams. Abi scenāriji klāt potenciālie draudi uz autoražotāja darbību, tomēr ir paveicies, ka riepas var pielikt dažādas, kaut vai kādas jau esosas riepas no pkp.lv!

"Kas mani biedē ir tad, kad mūsu automašīnas tiek nozvejotas [kameras]," saka Rothenhauser. "Ikviens uzņēmums rūpējas par to." Ikviens ir, protams, lielie priekšniekiem. "Es tiešām vienkārši baudīt to, ko es daru. Mana komanda un es mīlu izaicinājumu, un mēs strādājam ļoti grūti noslēpt šos transportlīdzekļus no spiegu fotogrāfiem. "

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post